Är du vår nya kundcenterchef?

 

 

Har du byggt upp en kundcenterverksamhet från traditionell kundservice till ett mer digitalt kundcenter? Det är den resan vi har ambition att göra, kanske med dig?

 

Rollen

Som kundcenterchef har du det övergripande ansvaret både för den operativa verksamheten och för att utveckla och inspirera dina medarbetare att nå uppsatta mål.

Vår målsättning är att låta digitalisering och utveckling av vår kundservice drivas utifrån ett kundperspektiv.

Rollen innebär ansvar för att driva och utveckla vårt kundcenter med kunden i fokus. Det är viktigt att du har ett marknads- och ekonomiskt perspektiv, har förmåga att optimera och kvalitetssäkra vårt fastighetssystem såväl internt som mot våra kunder.

 

Profil

I grunden har du relevant högskoleutbildning eller motsvarande som vi bedömer likvärdigt. Du har erfarenhet av att leda en modern kundserviceverksamhet. Du har en bred digital kompetens inom området och har ett analytiskt sinne för relevanta trender.
Du har kunskap och intresse inom försäljning, ekonomi och affärssystem samt erfarenhet av att arbeta med uppföljning och resultat.

Erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande.

 

Personlighet

Du är resultatorienterad och vill få saker att hända. Du har en positiv inställning och en attityd som smittar av sig, där du bidrar till att skapa en kreativ miljö och en stark kultur som genererar idéer och motiverar kollegor. Du är en person som tycker om att ta ett stort eget ansvar och drivs av att tänka nytt. Struktur och analys är viktigt, samtidigt som din sociala förmåga också är avgörande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

 

Vilka är vi?

Tunabyggen är ett av Dalarnas största bostadsföretag. Vi äger och förvaltar egna fastigheter och vi har också affärsuppdrag att förvalta Borlänge kommuns och andra externa kunders fastigheter. Vi är ca 105 medarbetare i vår organisation. Vi eftersträvar mångfald vad gäller ålder, kön och kulturell bakgrund bland våra medarbetare. Vår vision är att erbjuda Möjligheternas boende.
Som medarbetare hos Tunabyggen förväntar vi oss att du, i dina möten med våra kunder, med kollegor och andra du möter i ditt arbete, agerar utifrån vår värdegrund:
 Jag finns här för våra kunder
 Jag ser möjligheter
 Jag möter varje människa med respekt

 

Information och ansökan

Känner du igen dig i beskrivningen?

Välkommen med din ansökan snarast, https://sokajobb.tunabyggen.se, dock senast 2023-01-08

För mer information om tjänsten, kontakta ekonomichef, Maria Bergfält, tfn 0243-733 61

Som en del i rekryteringsprocessen kan vi komma att låta dig genomföra personlighets- och kompetenstester. Testresultatet används för att bedöma din lämplighet för den valda tjänsten utifrån kravprofilen.

I de fall personlighets- och kompetenstester blir aktuella kommer vi att tillhandahålla närmare information om detta.

Facklig företrädare; Vision Stefan Holmberg, 0243-733 17

I samband med den här rekryteringen har vi möjlighet att erbjuda medflyttarservice till dig och din familj. Läs mer på www.rekryteringslots.se

Se mer information om oss på www.tunabyggen.se

Vi har gjort vårt medieval och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

 

 

 

Startdatum (ansökan) 2022-11-18
Stoppdatum (ansökan) 2023-01-08

Lämna en ansökan

Tweeta Dela Dela